Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Οι Χρυσοί Κανόνες Του " Ευ Αγωνίζεσθαι".

-Δέχομαι την νίκη με μετριοπάθεια.
-Ποτέ δεν εξευτελίζω τον αντίπαλο .
-Αρνούμαι την νίκη με παράνομα μέσα.
-Εκτιμώ το καλό παιχνίδι του αντιπάλου.
-Θέλω να συμμετέχω επι ίσοις όροις στον
αγώνα με τον αντίπαλο και να βασίζομαι
μονάχα στην ικανότητα και το ταλέντο μου.
-Γνωρίζω τούς κανονισμούς και τους εφαρμόζω.
-Αρνούμαι κάθε λεκτική ή σωματική βία.
-Κρατώ την αξιοπρέπειά μου σε κάθε περίσταση.
-Παλεύω για τη χαρά του αθλητισμού.
-Προσπαθώ να προοδεύω.
-Είμαι πάντα τίμιος και ειλικρινής.
-Δίνω στούς αγώνες τον καλύτερο ευατό μου κι
-Οταν οκόμη η νίκη φεύγη απο τα χέρια μου.
-Συγχαίρω τον νικητή μετά το τέλος του παιχνιδιού.
-Καθώς οι επιδόσεις μου βελτιώνονται,καθήκον μου
είναι να προστατεύω τις αρχές του Αθλητικού
Πνεύματος.
-Μόνο έτσι θα γίνω ίνδαλμα για τους συμμαθητές μου
και για τα μικρότερα παιδιά.
-Ηγούμαι της ομάδας μου, όταν επιλεγώ γι αυτό,χωρίς
έπαρση.
-Ξεχωρίζω τους συμπαίκτες μου, χωρίς να περιφρονώ τούς
υπόλοίπους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου